Brist på bilder

Sitter och kollar på Big Brother med Sabina med ananas, mumma! Känner mig för övrigt verkligen inte på topp idag. Min pollenallergi har varit på mig hela dagen vilket har resulterat med att jag nyser stup i kvarten och ansiktet är svullet. Dessutom har jag fått utslag över hela nacken som har spridit sig till bakhuvudet så det är inte så najs. Får hoppas på en tid hos husläkaren imorgon. Annars är väl livet på topp. Tror jag stannar hemma med familjen på valborg, känner mig inte så taggad på att dra ut. Valborg känns endast som en ursäkt till att kunna vakna upp med minnesluckor utan att känna sig som ett drägg. Pesstimisten har talat haha! I brist på bilder lägger jag upp några från Pizza Hut med tjejerna från skolan under påsklovet. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0